Translate

marți, 4 septembrie 2012

Despre mine, sau cicatricile iadului


Asa cum in istorie se raporteaza totul la marile evenimente ale omenirii: Nasterea lui Iisus Hristos, cele doua razboaie mondiale cand vorbin despre perioadele antebelice, interbelice sau postbelice, asa si viata mea se raporteaza la perioada de dinainte de operatie si la cea de dupa Nu pot vorbi despre mine ca despre un totunitar. Sunt doua entitati diferite intr-un singur corp . Corp care de fapt nici el nu mai este la fel.
1). Asa am intrat in spitalul Universitar Bucuresti:
Sanatoasa aparent, plina de viata
 Si asa am ajuns pe parcurs: dupa 2 luni de „ lagar”


Deznadajduita, asteptand sa mor, cheala, bolnava, paralizata.
Eram fericita si spun asta din tot sufletul. In 2009 eram studenta in anul lI la Universitatea Bucuresti, facultatea de linbi si literaturi straine, sectia polona- engleza, iremediabil indragostita de limba, literatura si cultura polona. Visam sa pot pleca cu bursa Erasmus pentru un semestru la studii in Polonia, sau macar la scoala de varapentru o luna. Imi placea foarte mult si caminul in care stateam, care doar ce se daduse in folosinta fiind complet renovat, scapand de gandacimea si gerul din caminul precedent. Toate mergeau ca pe roate si nimic nu prefigura nenorocirea si suferinta ce aveau sa vina in scurt timp. Aceasta experienta m-a marcat profund si iremediabil pentru toata viata. Inca nu am descoperit cine sunt cu adevarat, pentru ca acum sunt un fel de amestec intre trecut si prezent. Cand vorbesc cuiva despre mine vorbesc la trecut, pentru ca multe nu mai coincid din cauza imineputintei mele fizice care nu imi permite sa ma deplasez singura. Cum as putea spune in prezent ca imi place sa conduc sau sa inot, sa dansez, cand acum aceste activitati imi sunt straine desuete. Inca nu ma pot obisnui cu mine, cu conditia de pacient din care nu ma mai ridic. Cateodata spun ca imi este dor de mine , pentru ca cea din prezent nu sunt eu. Sunt prea ambitioasa si energica sa ma complac in aceasta stare de plafonare. In prezent toata energia mea se mobilizeaza pentru recuperare, asta devenind telul meu pentru viitorul apropiat. Cunosc foarte bine ce inseamna durerea, desertaciunea, neputinta asteptarea,   poate a unui tren care nu va mai veni niciodata. Ce nu te omoara, te face mai puternic, spune un proverb romanesc si tind sa cred k este adevarat, pentru ca perioada de 3 ani, din 2009 pana azi m-a schimbat profund, facandu-ma pe de o parte mai muternica si totodata mai sensibila. Am invatat multe, am descoperit oameni de tot felul. Daca ma vindec complet , i-as multumi Domnului ca mi-a dat o astfel de boala pentru ca in felul asta am avlat lucruri despre mine pe care inainte nici nu le banuiam. Nu mi-as fi inchipui vreodata ca sunt atat de puternica, dar consider ca este suficienta atata suferinta si ca am invatat ceea ce trebuia sa invat din acest cosmar, dar nu stiu ce plan are in continuare Dumnezeu cu mine. Eu abia astept sa redevin cea de dinainte din punct de vedere fizic, pentru ca asta ma doare cel mai tare acum. Vreau sa imi reiau viata din punctul n care am lasat-o, am abandonat-o fara voia mea. M ulta vreme am simtit ca nu traiesc decat biologic, pentru ca respir, imi bate inima si ca am murit spiritual. Este greu sa scriu despre mine ceva obiectiv pentru ca sunt un amalgam de sentimente si stari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu